
Ришканіч
Світлана Леонтіївна
Посада | Голова методичної комісії. Викладач професійно-теоречичної підготовки |
Освіта | Вища |
Педагогічний стаж | 19років |
Кваліфікаційна категорія | «Спеціаліст І категорії» |
Методична проблема | «Застосування іноваційних технологій в умовах особистісно зорієнтованої системи навчання» |

Вознюк
Ольга Михайлівна
Посада | Майстер виробничого навчання професійно-практичної підготовки професія «кухар» |
Освіта | Вища |
Педагогічний стаж | 34 роки |
Кваліфікаційна категорія | «13 тарифний розряд» |
Методична проблема | «Форми заохочення учнів до активної творчої діяльності» |

Саібова
Алла Миколаївна
Посада | Викладач професійно-теоречичної підготовки |
Освіта | Вища |
Педагогічний стаж | 38 років |
Кваліфікаційна категорія | «Спеціаліст І категорії» |
Методична проблема | «Проблемне навчання» |

Джаіані
Лариса Володимирівна
Посада | Майстер виробничого навчання професійно-практичної підготовки професія «кухар» |
Освіта | Вища |
Педагогічний стаж | 17 років |
Кваліфікаційна категорія | «13 тарифний розряд» |
Методична проблема | «Особистісно орієнтований підхід, як механізм підвищення успішності учнів на уроках виробничого навчання» |

Захаренко
Леся Олександрівна
Посада | Майстер виробничого навчання професійно-практичної підготовки професія «пекар,кондитер» |
Освіта | Вища |
Педагогічний стаж | 18 років |
Кваліфікаційна категорія | «13 тарифний розряд» |
Методична проблема | «Розвиток творчого потенціалу учнів у позакласній роботі» |

Петрів
Надія Андріївна
Посада | Майстер виробничого навчання професійно-практичної підготовки професія «пекар,кондитер» |
Освіта | Середня-спеціальна |
Педагогічний стаж | 19 років |
Кваліфікаційна категорія | «13 тарифний розряд» |
Методична проблема | «Розвиток пізнавальних інтересів учнів через застосування інноваційних технологій» |

Іванова
Ксенія Євгенівна
Посада | Майстер виробничого навчання професійно-практичної підготовки професія «пекар,кондитер» |
Освіта | Вища |
Педагогічний стаж | 7 років |
Кваліфікаційна категорія | «12 тарифний розряд» |
Методична проблема | «Псигологічні особливості проведення нестандартних уроків» |
Підвищення рівня педагогічної компетентності кожного майстра, надання допомоги майстрам, у розвитку їхньої майстерності як комплексу професійних знань, умінь та навичок.
Методична робота в педагогіці розглядається „…як цілісна, заснована на досягненнях науки, передового педагогічного досвіду і на конкретному аналізі навчально-виховного процесу, система взаємопов’язаних дій і заходів, спрямованих на кваліфікації та професійної майстерності кожного педагога та вихователя (включаючи і управління професійною освітою, самовиховання, самовдосконалення вчителів), на розвиток та підвищення творчого потенціалу педагогічного колективу ліцею в цілому, в кінцевому рахунку – на розвиток та досягнення позитивних наслідків навчально-виховного процесу, оптимального рівня навчання, виховання і розвитку учнів


